Jesteś anonimowym użytkownikiem. Możesz się zarejestrować klikając tutaj
Wizyt w serwisie: 166308506
RIO :: Zobacz temat - Nowy sprawozdanie statystyczne RF-03
Witamy na stronach forum dyskusyjnego prowadzonego przez Regionalne Izby Obrachunkowe. Treści publikowane w tym forum przez pracowników Izb są ich indywidualnymi opiniami i nie mogą być traktowane jako stanowisko Regionalnych Izb Obrachunkowych. Pragnąc przestrzegać obowiązującego prawa oraz zachować merytoryczny charakter dyskusji informujemy, że komentarze pozamerytoryczne, obraźliwe, utrzymane w tonie lekceważącym osoby trzecie lub zawierające jednoznaczne oskarżenia wobec tych osób będą usuwane.Niniejsze forum nie jest biurem ogłoszeń - posty reklamowe będą usuwane.
Odpowiedź GUS:
W pytaniu 5 wykazujemy wszystkie zobowiązania wymagalne i niewymagalne z wyłączeniem kredytów, pożyczek, papierów wartościowych i przyjętych depozytów.
Dane wykazywane w pytaniu 5 powinny być przede wszystkim odzwierciedleniem bilansów jednostek.
Może ktoś z Was wie jak wprowadzić bilanse? Bilans jst + bilans jednostek na tym samym formularzu? W instrukcji jest napisane, że odrębnie... a infolinie zajęte
Rozumiem, że na tym samym druku ale jak zrobić odrębnie bilans budżetu i bilans jednostek? Wypełniłam bilans budżetu, zapisałam, odznaczyłam i zaznaczyłam, żeby wpisać następny tj. bilans jednostek i bilans budżetu zniknął. Coś robię źle?
Kwestia dotyczy pyt 7: Czy ktoś posiada informację jak wykazujemy te umorzenia? Czy wykazujemy wszystkie (podatki, opłaty, dochody typu czynsze, itp.)?
No i w jakim układzie: na poszczególne osoby prawne i fizyczne?
Możesz pisać nowe tematy Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach