Jesteś anonimowym użytkownikiem. Możesz się zarejestrować klikając tutaj
Wizyt w serwisie: 181803813
RIO :: Zobacz temat - Wczytywanie sprawozdań z j.s.t.
Witamy na stronach forum dyskusyjnego prowadzonego przez Regionalne Izby Obrachunkowe. Treści publikowane w tym forum przez pracowników Izb są ich indywidualnymi opiniami i nie mogą być traktowane jako stanowisko Regionalnych Izb Obrachunkowych. Pragnąc przestrzegać obowiązującego prawa oraz zachować merytoryczny charakter dyskusji informujemy, że komentarze pozamerytoryczne, obraźliwe, utrzymane w tonie lekceważącym osoby trzecie lub zawierające jednoznaczne oskarżenia wobec tych osób będą usuwane.Niniejsze forum nie jest biurem ogłoszeń - posty reklamowe będą usuwane.
Wysłany: Wto Sie 13, 2002 8:54 am Temat postu: Naprawa błędu "Index out of date"
Jeżeli powyższy problem wystepuje na wszystkich stacjach roboczych i/lub dla wszystkich plików R*.ZIP z JST wówczas prawdopodobnie jest on spowodowany jedną z poniższych przyczyn:
1) błąd w bazach znajdujących się w katalogu \BUFOR na stacji roboczej
2) błąd w bazach na serwerze
Rozwiązanie:
1) Robimy kopię katalogu \DANE znajdującego się na serwerze np. programem WinZip lub WinRAR (w zależności od tego, na który posiadamy licencję).
2) Kasujemy z katalogu \BUFOR pliki _QS*.*
3) Kasujemy z katalogu \DANE pliki _QS*.*
Teraz możemy ewentualnie sprawdzić, czy skasowanie powyższych plików tymczasowych generowanych przez system usunęło problem "Index is out of date".
Jeśli nie:
4) UPEWNIAMY się, czy żaden z użytkowników nie korzysta z programu (na serwerze Novella można np. sprawdzić czy jest otwarty plik "PDOXUSRS.NET")
5) Przeładowujemy system na którym będziemy podejmowali próbę naprawy bazy danych
6) Wykonujemy reindeksację programem TOOLS.EXE tzn. z zakładki "Narzędzia" funkcja "Naprawa bazy".
7) Sprawdzamy czy błąd został usunięty próbując wczytać plik R*.ZIP ze sprawozdaniami.
Jeżeli powyższe działania nie pomagają wykonujemy dodatkowo z zakładki "Naprawa tabel Paradox" funkcję o tej samej nazwie.
Przy wykonywaniu powyższej operacji należy zachować szczególną ostrożność:
a) żaden z użytkowników nie może mieć otwartego BST II dla RIO
b) najpierw wykonujemy test tabel Paradox (wykonując weryfikację "Bez przebudowy")
c) dopiero gdy zostały znalezione błędy należy wykonać weryfikacje tabel z "Przebudową uszkodzonych"
Jeżeli powyższe działania nie pomogą (a istnieje taka możliwość z uwagi na zaczytanie do systemu dwóch identycznych rekordów) wówczas należy skontaktować się z DOSKOMPem.
Możesz pisać nowe tematy Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach