Jesteś anonimowym użytkownikiem. Możesz się zarejestrować klikając tutaj
Wizyt w serwisie: 163306368
RIO :: Zobacz temat - zadania inwestycyjne
Witamy na stronach forum dyskusyjnego prowadzonego przez Regionalne Izby Obrachunkowe. Treści publikowane w tym forum przez pracowników Izb są ich indywidualnymi opiniami i nie mogą być traktowane jako stanowisko Regionalnych Izb Obrachunkowych. Pragnąc przestrzegać obowiązującego prawa oraz zachować merytoryczny charakter dyskusji informujemy, że komentarze pozamerytoryczne, obraźliwe, utrzymane w tonie lekceważącym osoby trzecie lub zawierające jednoznaczne oskarżenia wobec tych osób będą usuwane.Niniejsze forum nie jest biurem ogłoszeń - posty reklamowe będą usuwane.
Wysłany: Pią Lis 10, 2006 3:35 pm Temat postu: zadania inwestycyjne
Mam problem - chodzi mi o samo sprawozdanie, nie o bestię. Napiszę trochę zagmatwanie ale mam nadzieję, że ktoś będzie wiedział o co mi chodzi.Mamy inwestycje, które są współfinansowane z Gminnego Funduszu Ochrony Środowiska oraz będziemy składać wnioski do ZPORR. Jeżeli w tym załączniku wypełnię kolumę:
- "środki pochodzące z innych źródeł" np. 100 zł
-oraz kol. "środki wymienione w art.5..." np. 25 zł
-oraz dochody własne np. 200 zł.
To łącznie rok budżetowy 2007 wyniesie 325 zł.
Ale ja faktycznie z budżetu wydam na ten cel tylko 200 zł. I np. w sprawozdaniu NDS (w przyszłym roku oczywiści) po stronie plan wydatków inwestycyjnych pokażę tylko te 200 zł. To jaką kwotę mam napisać w uchwale w załączniku 3a - tę z kolumny rok budżetowy 2007 czy tę z dochodów własnych, bo tą z kol. dochody własnne będę wykazywać w sprawozdaniu. Albo wogóle nie pisać kwoty w uchwale.
Możesz pisać nowe tematy Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach