Jesteś anonimowym użytkownikiem. Możesz się zarejestrować klikając tutaj
Wizyt w serwisie: 159615219
RIO :: Zobacz temat - Wielka prośba - Rb-30!
Witamy na stronach forum dyskusyjnego prowadzonego przez Regionalne Izby Obrachunkowe. Treści publikowane w tym forum przez pracowników Izb są ich indywidualnymi opiniami i nie mogą być traktowane jako stanowisko Regionalnych Izb Obrachunkowych. Pragnąc przestrzegać obowiązującego prawa oraz zachować merytoryczny charakter dyskusji informujemy, że komentarze pozamerytoryczne, obraźliwe, utrzymane w tonie lekceważącym osoby trzecie lub zawierające jednoznaczne oskarżenia wobec tych osób będą usuwane.Niniejsze forum nie jest biurem ogłoszeń - posty reklamowe będą usuwane.
Wysłany: Pią Sie 03, 2007 9:25 am Temat postu: Wielka prośba - Rb-30!
Witam!
Szukam kogoś, kto odpowie mi na kilka pytań dotyczących właśnie Rb-30. Od niedawna pracuję w zakładzie budzetowym przyjmującym odpady. Dotychczas pracowałam tylko w jednostkach budżetowych i dlatego VAT, CIT i Rb-30 to dla mnie nowości. Jeśli ktoś chciałby mi pomóc to proszę o kontakt:
GG praca: 1990184
GG dom: 2038766
e-mail: asper01@poczta.onet.pl
No dobra, spróbuję:
1) w zakładzie planuje się koszty danego roku; jak powinna wyglądać zgodność pozycji P 110 wykonanie z pozycją Z 100 w Informacji o kasowym wykon. budżetu? Wydawało mi się, że jak koszty dotyczą danego roku to CIT w wykonaniu poz P 110 też dotyczy tylko danego roku, a jak coś zaplacono za rok wczesniejszy to wykazuje sie w kasowym wykonaniu. Ale pani skarbnik po oddaniu jej Rb-30 wydrukowała mi informację, że jest taki błąd;/ Jeśli ma być kwota wykonana w tym roku to nie mam pojęcia jak dojśc do zrównania tabeli A z B.
2) jak powinna być planowana wpłata do budżetu? Bo ten OP narzuca swoją kwotę jaką chcę otrzymać i dopiero resztę zakąłd ma sobie rozdysponować bez względu czy to wystarczy czy nie (o dotacjach nie ma mowy)?
3) w "Przychodach" wykazuje się kwoty netto?, uwzględnia się faktury wystawione w tym roku (bez względu na to czy zapłacone), a nie zapłacone w tym roku?
To na początek. Niektóre pytania wg mnie trochę głupie, ale dotychczas było to wszytsko tak prowadzone, że w niektóre rzeczy aż zacząłem wierzyć Np., że koszt a wydatek to nie ma różnicy
Możesz pisać nowe tematy Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach