Autor Wiadomość
Gość
PostWysłany: Pon Wrz 18, 2006 2:08 pm    Temat postu:

bo ja w budżecie nie mam takiego źródła finansowania, ale jeżeli ktoś ma to proszę zgłaszać!
DorotaK
wojtania
PostWysłany: Pią Wrz 15, 2006 12:56 pm    Temat postu:

...a dlaczego nie ma zgłoszenia Funduszu Pracy? Przeciez jest to państwowy fundusz celowy.
TW
Gość
PostWysłany: Sro Wrz 13, 2006 12:56 pm    Temat postu:

No i zrobiłam to, ale co z tego skoro BESTIA nie przewiduje tej funkcji (nie ma tego słownika na liście). Zgłosiłam więc jako zmianę listy JST icon_exclaim.gif icon_exclaim.gif icon_exclaim.gif
Ciekawe co z tym zrobi Ministerstwo.
pozdrawiam DorotaK.

A przy okazji
Zgłosiłam takie źródła:
KREDYT
INTERREG III A
INTERREG III C
ZPORR
MECHANIZM EOG
PHARE
PFRON
PFOŚiGW
DOTACJE
OBLIGACJE

może ktoś potrzebuje inne to niech też zgosi!
Adam
PostWysłany: Wto Wrz 12, 2006 11:19 am    Temat postu:

Jedyne co można zrobić to zgłosić problem via portal serwisowy www.budzetjst.pl.
Ten słownik nie został bowiem ujęty niestety w mechanizmie 'propozycji zmian słownika'
Gość
PostWysłany: Pon Wrz 11, 2006 1:54 pm    Temat postu:

Nanosząc "źródła finansowania" wydatków w uchwale mam listę 6 pozycji (środki własne, Skarb Państwa, Pożyczki, EFRR, Gminny Fund. ...) jak mogę rozszerzyć tą listę? o np. kredyty, INTERREG IIIA itp.?
Wchodząc w Administarację; Słowniki; Konfiguracja dokumentów planistycznych - są tam Źródła finansowania zadań - ale przyciski Dodaj i Edytuj nie są aktywne.
Czy ktoś wie co powinnam zrobić?
Dorota K.
Gość
PostWysłany: Pią Wrz 01, 2006 3:14 pm    Temat postu:

Dziś nanoszę do projektu plany dochodów własnych na 30 czerwca 2006:
1.ale u mnie jedna jednostka budżetowa ma kilka źródeł dochodów, a w danym źródle jeszcz dwa rozdziały, więc założyłam tyle jednostek ile źródeł + kolejną dla drugiego rozdziału- czy dobrze zrobiłam?
2. nanosząc stan środków na początek roku i na koniec nie ma kolumny paragraf, a na wydruku pokazuje mi (niektóre) paragrafy, myślę że to wina formuł, które pobierają dane do raportu, czy to zostanie poprawione w systemie czy ja mam coś zrobić?
3. W dochodach własnych jest kolumna "zadanie" - a gdzie je mam wprowadzić?
Pozdrawiam Dorota K.

to jeszcze nie koniec...
Gość
PostWysłany: Czw Sie 31, 2006 3:21 pm    Temat postu: raporty przychodów i rozchodów - błędne formuły?

Ja naniosłam szczegółowo przychody i rozchody - ładnie to wygląda,
ale w podglądzie raportu pokazuje mi tylko po jednej pozycji w każdym z paragrafów - a suma ogółem jest ok.
co jest grane?
Dorota
Adam
PostWysłany: Czw Sie 24, 2006 8:30 am    Temat postu:

W numerze dokumentu wpisujemy po prostu nr uchwały/zarządzenia.
Gość
PostWysłany: Czw Sie 24, 2006 8:02 am    Temat postu:

Czy moze mi ktos powiedzieć w danych podstwowych co trzeba wstawić w polu numer dokumentu
J
Gość
PostWysłany: Pią Sie 18, 2006 8:33 am    Temat postu: uchwała

Witam,

Mam pytanie czy ktoś może się już uporał i naniósł uchwałę budżetową do programu.
Ja jestem w trakcie i narazie utknołem na załaczniku alkoholowym (dochody i wydatki) bo w programnie nie jest przewidziany taki załaćznik a nasza skarbniczka mówiła że ustawa narzuca na nas żaby taki załacznik był wyszczególniony.

Pozdrawiam Łukasz

Powered by phpBB 2.0.1 © 2001,2002 phpBB Group