Autor Wiadomość
Gość
PostWysłany: Pon Lis 05, 2007 10:19 am    Temat postu:

Czy w zwiazku z ta dotacja nalezaloby z pracownikiem wydajacym dowody osobiste zawrzec umowe zlecenie aby mu wypłacic wynagrodzenie
Gość
PostWysłany: Pią Paź 26, 2007 11:56 am    Temat postu:

Otrzymaną dotację można przeznaczyć i na rzeczówkę i na płace. Ja tak zrobię bo nie tylko poniesiono wydatki np. na druki, ale osoba przygotowująca całą dokumentację z wprowadzeniem do sieci komputerowej też miała dużo więcej pracy.
Gość
PostWysłany: Czw Paź 25, 2007 3:50 pm    Temat postu: Sfinansowanie kosztów wydawania dowodów osobistych

Otrzymałam dotacje na sfinsowanie kosztów wydawania dowodów osobistych, mam pytanie w jakich paragrafach nalezaloby je ując w planie wydatków, czy w grupie wynagrodzen czy moze w wydatkach bieżących ?

Powered by phpBB 2.0.1 © 2001,2002 phpBB Group