Jesteś anonimowym użytkownikiem. Możesz się zarejestrować klikając tutaj
Wizyt w serwisie: 166301149
RIO :: Zobacz temat - Problem importu danych z BSTII (system XP Pro)
Witamy na stronach forum dyskusyjnego prowadzonego przez Regionalne Izby Obrachunkowe. Treści publikowane w tym forum przez pracowników Izb są ich indywidualnymi opiniami i nie mogą być traktowane jako stanowisko Regionalnych Izb Obrachunkowych. Pragnąc przestrzegać obowiązującego prawa oraz zachować merytoryczny charakter dyskusji informujemy, że komentarze pozamerytoryczne, obraźliwe, utrzymane w tonie lekceważącym osoby trzecie lub zawierające jednoznaczne oskarżenia wobec tych osób będą usuwane.Niniejsze forum nie jest biurem ogłoszeń - posty reklamowe będą usuwane.
Wysłany: Wto Maj 30, 2006 11:51 am Temat postu: Problem importu danych z BSTII (system XP Pro)
Mam pliki *dbf, wszystko robiłem jak jest opisanie w instrukcji.
A problem polega na tym że Otwieram sprawozdanie dalej Plik-->Import z pliku DBF-->Nadpisz dane (lub Dołącz dane)--> wskazuję plik *dbf--> otwórz I wywala mnie z aplikacji loguję się ponownie i nic sie nie zaimportowało
Uprawnienia nadane:
1. Przeglad sprawozdań
Sprawozdania
Skarbnik
Wszystkie jednostki
2. Wszystkie funkcje
Wysyłanie wiadomości
Sprawozdania
Admin
Wszystkie jednostki
Odbieranie wiadomości
Na obywu kontach próbowałem i nie da rady na żadnym z nich.
Proszę o pomoc _________________ "Nie dyskutuj nigdy z idiotą, najpierw sprowadzi cię do swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem. ..." Nie wdawaj się w kłótnię z głupcem! Ktoś stojący obok mógłby nie zauważyć róznicy.
Ostatnio zmieniony przez psroga dnia Sro Maj 31, 2006 9:18 am, w całości zmieniany 1 raz
Ja również mam taki problem.
Kontaktowałem się w tej sprawie z serwisem i wysyłałem im część bazy ale w odpowiedzi usłyszałem że:
" U nas jest wszystko dobrze-problem jest z Waszej strony"
Zdecydowanie zostałem pocieszony
Witam
Ja również mam ten problem, ale znalazłem pewne rozwiazanie
Próbowałem zaiportowac pliki DBF pracując na komputerze (Win XP Prof) na którym jest zainstalowana Bestia i objaw był jw. czyli - wywalanie z aplikacji.
Zrobiłem tak - podłączyłem się do bazy z innego komputera (win XP HE) i tutaj okazało się, żę import idzie bez problemu (pliki DBF te same)
Z powyzszego wynika, że nie jest to błąd w plikach DBF
Na obu komp mam Nortrona AntyVir i nigdzie nie zostały wykryte wirusy
Czy jest to związane z systemem operacyjnym? może to tylko zbieg okoliczności?
A do innej bazy nie mogę się podłączyc więc czeka mnie chyba wklepywanie ręczne
Poradziłem sobie dzięki poradzie Pana Rafała.
Zainstalowałem Bestię wraz z bazą na innym komputerze (system XP HOME), zaimportowałem pliki i przeniosłem bazę na swój komputer. Wszystko jest w porządku.
Czyli reasumując problem leżał w systemie lub zainstalowaoprogramowaniu towarzyszącemu zainstalowanej BeSTii
Zmieniłem temat _________________ "Nie dyskutuj nigdy z idiotą, najpierw sprowadzi cię do swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem. ..." Nie wdawaj się w kłótnię z głupcem! Ktoś stojący obok mógłby nie zauważyć róznicy.
Możesz pisać nowe tematy Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach