Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Gość
|
Wysłany: Pią Sie 18, 2006 8:33 am Temat postu: uchwała |
|
|
Witam,
Mam pytanie czy ktoś może się już uporał i naniósł uchwałę budżetową do programu.
Ja jestem w trakcie i narazie utknołem na załaczniku alkoholowym (dochody i wydatki) bo w programnie nie jest przewidziany taki załaćznik a nasza skarbniczka mówiła że ustawa narzuca na nas żaby taki załacznik był wyszczególniony.
Pozdrawiam Łukasz |
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: Czw Sie 24, 2006 8:02 am Temat postu: |
|
|
Czy moze mi ktos powiedzieć w danych podstwowych co trzeba wstawić w polu numer dokumentu
J |
|
Powrót do góry |
|
|
Adam Site Admin
Dołączył: 26 Lip 2002 Posty: 3276
|
Wysłany: Czw Sie 24, 2006 8:30 am Temat postu: |
|
|
W numerze dokumentu wpisujemy po prostu nr uchwały/zarządzenia. |
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: Czw Sie 31, 2006 3:21 pm Temat postu: raporty przychodów i rozchodów - błędne formuły? |
|
|
Ja naniosłam szczegółowo przychody i rozchody - ładnie to wygląda,
ale w podglądzie raportu pokazuje mi tylko po jednej pozycji w każdym z paragrafów - a suma ogółem jest ok.
co jest grane?
Dorota |
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: Pią Wrz 01, 2006 3:14 pm Temat postu: |
|
|
Dziś nanoszę do projektu plany dochodów własnych na 30 czerwca 2006:
1.ale u mnie jedna jednostka budżetowa ma kilka źródeł dochodów, a w danym źródle jeszcz dwa rozdziały, więc założyłam tyle jednostek ile źródeł + kolejną dla drugiego rozdziału- czy dobrze zrobiłam?
2. nanosząc stan środków na początek roku i na koniec nie ma kolumny paragraf, a na wydruku pokazuje mi (niektóre) paragrafy, myślę że to wina formuł, które pobierają dane do raportu, czy to zostanie poprawione w systemie czy ja mam coś zrobić?
3. W dochodach własnych jest kolumna "zadanie" - a gdzie je mam wprowadzić?
Pozdrawiam Dorota K.
to jeszcze nie koniec... |
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: Pon Wrz 11, 2006 1:54 pm Temat postu: |
|
|
Nanosząc "źródła finansowania" wydatków w uchwale mam listę 6 pozycji (środki własne, Skarb Państwa, Pożyczki, EFRR, Gminny Fund. ...) jak mogę rozszerzyć tą listę? o np. kredyty, INTERREG IIIA itp.?
Wchodząc w Administarację; Słowniki; Konfiguracja dokumentów planistycznych - są tam Źródła finansowania zadań - ale przyciski Dodaj i Edytuj nie są aktywne.
Czy ktoś wie co powinnam zrobić?
Dorota K. |
|
Powrót do góry |
|
|
Adam Site Admin
Dołączył: 26 Lip 2002 Posty: 3276
|
Wysłany: Wto Wrz 12, 2006 11:19 am Temat postu: |
|
|
Jedyne co można zrobić to zgłosić problem via portal serwisowy www.budzetjst.pl.
Ten słownik nie został bowiem ujęty niestety w mechanizmie 'propozycji zmian słownika' |
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: Sro Wrz 13, 2006 12:56 pm Temat postu: |
|
|
No i zrobiłam to, ale co z tego skoro BESTIA nie przewiduje tej funkcji (nie ma tego słownika na liście). Zgłosiłam więc jako zmianę listy JST
Ciekawe co z tym zrobi Ministerstwo.
pozdrawiam DorotaK.
A przy okazji
Zgłosiłam takie źródła:
KREDYT
INTERREG III A
INTERREG III C
ZPORR
MECHANIZM EOG
PHARE
PFRON
PFOŚiGW
DOTACJE
OBLIGACJE
może ktoś potrzebuje inne to niech też zgosi! |
|
Powrót do góry |
|
|
wojtania
Dołączył: 30 Lis 2002 Posty: 3136
|
Wysłany: Pią Wrz 15, 2006 12:56 pm Temat postu: |
|
|
...a dlaczego nie ma zgłoszenia Funduszu Pracy? Przeciez jest to państwowy fundusz celowy.
TW |
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: Pon Wrz 18, 2006 2:08 pm Temat postu: |
|
|
bo ja w budżecie nie mam takiego źródła finansowania, ale jeżeli ktoś ma to proszę zgłaszać!
DorotaK |
|
Powrót do góry |
|
|
|