Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Adam Site Admin
Dołączył: 26 Lip 2002 Posty: 3276
|
Wysłany: Sro Kwi 14, 2010 3:38 pm Temat postu: |
|
|
Poprzednio byly podpisywane całe paczki sprawozdań (stąd można było łatwo dodać oznaczenie). Teraz w paczce może iść część sprawozdań podpisanych a część niepodpisanych. Stąd nie ma jak tego sensownie oznaczać.
Kwestia podpisu jest natomiast widoczna na liście sprawozdań (fakt podpisania oraz liczba podpisów) |
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: Wto Kwi 20, 2010 2:50 pm Temat postu: |
|
|
Niestety,ale takiej informacji nie ma |
|
Powrót do góry |
|
|
Adam Site Admin
Dołączył: 26 Lip 2002 Posty: 3276
|
Wysłany: Wto Kwi 20, 2010 9:15 pm Temat postu: |
|
|
Oczywiście że jest..
Prawy przycisk myszy i ze skróconego menu "Pokaż kolumny". Zaznaczymy kolumnę "liczba podpisów" i gotowe... |
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: Sob Maj 22, 2010 11:32 am Temat postu: |
|
|
Dziękuję za pomoc |
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: Pon Cze 07, 2010 11:40 am Temat postu: wersje informatyczne |
|
|
Chciałbym Pochwalić RIO w Olsztynie. Od dawna wysyłam sprawozdania elektroniczne i nawet uchwały w 2009 roku już tak działały (niepełna szczególowość). SZYBKO SPRAWNIE i BEZ BÓLU. Szkoda tylko, że teraz ktoś pomieszął w Bestii tak, iż paragrafy nie są poprzypisywane do grup systemowych - na podstawie planów finansowych jednostek nie można generować uchwał. Podobno MF jest temu winne, a ja muszę poświęcać dwa razy więcej czasu na pracę i koszty druku znacznie wzrosły |
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: Czw Lip 08, 2010 10:53 am Temat postu: podpis elektroniczny |
|
|
...cieszę się że tu zajrzałem...od dłuższego czasu noszę się z zamiarem wysyłania sprawozdań podpisanych elektronicznie..ale ciągle ten brak czasu aby zacząć, bo pozniej już poleci...będę musiał wysyłać do rio bialystok..ciekaw jestem jak będzie z przyjęciem ale moze...
Natomiast te ""wytyki" przy kontroli i pokazywanie naszego (skarbników) miejsca w szeregu jest chyba powszechne...panstwo z rio nie przyjmuja do wiadomosci ze my mamy rowniez wiedze (czasami z tego widac lepszą) i niejednokrotnie rację...przykładów mogę mnożyć po ostatniej ich kontroli u mnie...a jakież zjadliwe otrzymałem wystąpienie pokontrolne...nie piszę o jakości prowadzonej kontroli.. bo od razu ciśnienie mi się podnosi.. co o tym myslicie? może jakoś "kupą" mozna by to zmienic? nota bene - tam równiez pracują ludzie naprawde super, ale ci ważniejsi niestety, są beee... |
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: Czw Lip 08, 2010 1:23 pm Temat postu: |
|
|
wracam do tematu "widoczności: podpisu w zestawieniu sprawozdań
w wersji poprzedniej było to widoczne zgodnie ze wskazówką Pana Adama, niestety w wersji 3.01.14 już tego nie ma...będę wdzięczny za odpowiedź |
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: Wto Lip 27, 2010 10:17 am Temat postu: |
|
|
powinno być widoczne w kolumnach to po pierwsze po drugie w momencie wydruku sprawozdania powinno być to widoczne na wydruku |
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: Czw Paź 21, 2010 8:33 am Temat postu: podpis |
|
|
mam pytanie dotykające e-podpisu . Co w przypadku kiedy nie ma skarbnika ( bądź prezydenta) i trzeba podpisać "z upoważnienia" . Rozumiem że podpisuje sprawozdanie osoba zastępująca ale w jaki sposób jest zaznaczone na sprawozdaniu to że dokonała ją osoba z upoważnienia |
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: Pią Paź 29, 2010 9:56 am Temat postu: |
|
|
Czy w najbliższym czasie planowana jest taka zmiana w Bestii, która umożliwi nadruk informacji o dokonanych podpisach na sprawozdaniach?
Przecież każda kontrola będzie wymagała udowodnienia, że sprawozdania zostały podpisane elektronicznie. Jak do tej pory radziły sobie gminy, które już korzystają z tej metody przekazywania sprawozdań? Sadzacie kontrolera przed komputerem i pokazujecie mu podpisy w Bestii? |
|
Powrót do góry |
|
|
Adam Site Admin
Dołączył: 26 Lip 2002 Posty: 3276
|
Wysłany: Pią Paź 29, 2010 4:06 pm Temat postu: Re: podpis |
|
|
Anonymous napisał: |
mam pytanie dotykające e-podpisu . Co w przypadku kiedy nie ma skarbnika ( bądź prezydenta) i trzeba podpisać "z upoważnienia" . Rozumiem że podpisuje sprawozdanie osoba zastępująca ale w jaki sposób jest zaznaczone na sprawozdaniu to że dokonała ją osoba z upoważnienia |
W takim przypadku zalecam moim JST aby wpisywały odpowiednią informację w "Uwagi JST" na nagłówku sprawozdania choćby np. (sprawozdanie zostało podpisane elektronicznie w zastępstwie Wójta/Burmistrza/Skarbnika przez .... na podstawie upoważnienia ....) |
|
Powrót do góry |
|
|
Adam Site Admin
Dołączył: 26 Lip 2002 Posty: 3276
|
Wysłany: Pią Paź 29, 2010 4:06 pm Temat postu: |
|
|
Anonymous napisał: |
Czy w najbliższym czasie planowana jest taka zmiana w Bestii, która umożliwi nadruk informacji o dokonanych podpisach na sprawozdaniach?
Przecież każda kontrola będzie wymagała udowodnienia, że sprawozdania zostały podpisane elektronicznie. Jak do tej pory radziły sobie gminy, które już korzystają z tej metody przekazywania sprawozdań? Sadzacie kontrolera przed komputerem i pokazujecie mu podpisy w Bestii? |
Tak - jest planowana taka zmiana systemu. |
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: Pon Sty 24, 2011 1:17 pm Temat postu: |
|
|
Kiedy możemy się spodziewać wersji Bestii, która będzie drukowała potwierdzenie złożenia podpisu elektronicznego na sprawozdaniach? |
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: Sro Lut 23, 2011 12:04 pm Temat postu: |
|
|
Czy coś się dzieje w tej sprawie?? |
|
Powrót do góry |
|
|
Adam Site Admin
Dołączył: 26 Lip 2002 Posty: 3276
|
Wysłany: Sro Lut 23, 2011 12:53 pm Temat postu: |
|
|
Trwa postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego w sprawie nowego okresu nadzoru autorskiego nad BeSTi@.
Do czasu wyłonienia nowego wykonawcy nic się w tej sprawie nie zmieni. |
|
Powrót do góry |
|
|
|