Jesteś anonimowym użytkownikiem. Możesz się zarejestrować klikając tutaj
Wizyt w serwisie: 190327667
RIO :: Zobacz temat - obowiązek przesyłania sprawozdań elektronicznie
Witamy na stronach forum dyskusyjnego prowadzonego przez Regionalne Izby Obrachunkowe. Treści publikowane w tym forum przez pracowników Izb są ich indywidualnymi opiniami i nie mogą być traktowane jako stanowisko Regionalnych Izb Obrachunkowych. Pragnąc przestrzegać obowiązującego prawa oraz zachować merytoryczny charakter dyskusji informujemy, że komentarze pozamerytoryczne, obraźliwe, utrzymane w tonie lekceważącym osoby trzecie lub zawierające jednoznaczne oskarżenia wobec tych osób będą usuwane.Niniejsze forum nie jest biurem ogłoszeń - posty reklamowe będą usuwane.
Witam! Mam pytanie czy jest obowiązek przesyłania sprawozdań jednostek budzetowych w wersji elektronicznej do urzędu gminy. jeśli tak proszę o wskazanie przepisu. Bardzo proszę o pomoc.
Co do spr. budżetowych jak określi to wójt, burmistrz, prezydent miasta w gminach to przekazuje się w formie elektronicznej jeżeli nie wynika to z wydanego zarządzenia to nie przekazujemy. Należy mieć na uwadze, że sprawozdania budżetowe /Rb-27S, Rb-28S, Rb-27ZZ, Rb-50, Rb-34S/ w jakiej formie są przekazywane do urzędu gminy określił na podstawie paragrafu 12 ust 3 rozporządzenia z 16 stycznia 2014 r, w sprawie sprawozdawczości budżetowej zarząd jednostki samorządu terytorialnego.
Natomiast co do sprawozdań Rb-Z, Rb-N, Rb-ZN, Rb-UZ zostało to określone w paragrafie 9 rozporządzenia z 4 marca 2010 r. w sprawie sprawozdań w zakresie operacji finansowych jednostek sektora finansów publicznych.I te należy przekazać w formie elektronicznej i dokumentu. natomiast jeżeli są spełnione warunki określone w paragrafie 9 to może przekazać tylko elektronicznie.
pozdrawiam
Możesz pisać nowe tematy Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach