Jesteś anonimowym użytkownikiem. Możesz się zarejestrować klikając tutaj
Wizyt w serwisie: 168228909
RIO :: Zobacz temat - Szegółowość uchwały budżetowej - PILNE
Witamy na stronach forum dyskusyjnego prowadzonego przez Regionalne Izby Obrachunkowe. Treści publikowane w tym forum przez pracowników Izb są ich indywidualnymi opiniami i nie mogą być traktowane jako stanowisko Regionalnych Izb Obrachunkowych. Pragnąc przestrzegać obowiązującego prawa oraz zachować merytoryczny charakter dyskusji informujemy, że komentarze pozamerytoryczne, obraźliwe, utrzymane w tonie lekceważącym osoby trzecie lub zawierające jednoznaczne oskarżenia wobec tych osób będą usuwane.Niniejsze forum nie jest biurem ogłoszeń - posty reklamowe będą usuwane.
Wysłany: Sro Sty 16, 2008 9:09 am Temat postu: Szegółowość uchwały budżetowej - PILNE
Witam
Mam następujący problem:
Podczas "Konfiguracji układu dokumentów" wchodzących w skład uchwały budżetowej zaznaczyłem ptaszek "Plan dochodów i wydatków w uchwałach prowadzony jest w pełnej szczegółowości". Uzupełniłem kilka załączników np. plan dochodów, plan wydatków (dużo pracy). Przyszła kolej na WPI, załącznik inwestycyjny, w których to pojawiła mi się pełna szczegółowość (paragraf + 4 cyfra -czyli konsekwencja naciśnięcia ptaszka na samym początku). Postanowiłem ptaszek odhaczyć (przypominam mam pouzupełnianych kilka załączników), po jego odhaczeniu w żadnym załączniku nie mogę dokonać żadnych zmian ponieważ przy próbie zapisu wyskakuje komunikat: "Nie można zapisać wiersza ponieważ taki wiersz już istnieje".
Oczywiście mam wykonaną kopię i mogę do niej wrócić, pytanie jednak brzmi czy muszę ?? Bardzo zależy mi na tym abym nie miał takiej szczegółowości w załącznikach takich jak WPI, ZI.
Czy da się klikać ptaszkiem jak jest już część załączników wypełniona ??
Jak sama nazwa wskazuje "ptaszek" służy do ustawiania szczegółowości dochodów i wydatków oraz generalnie zachowania Bestii, która dzieki temu wie jak prowadzony jest budżet.
Szczegółowość załącznika inwestycyjnego i WPI (jak i pozostałych) ustala się poprzez zaznaczenie konkretnego załącznika (będąc w układzie dokumentów planistycznych) - w srodkowym oknie, a następnie wybranie potrzebnych kolumn z zestawu w oknie dolnym.
Należy przy tym pamietac że nie da się wyłączyć kolumn wymaganych.
Poza tym wyłączanie pełnej szczegółowości "ptaszkiem" powoduje to, iż TRACI Pan nieodwracalnie dane z kolumn Paragraf i 4P!!!
Zatem można zrobić np. tak, że "ptaszek" ustalający szczegółowośc budżetu będzie odhaczony, ale ja mimo wszystko ręcznie dodam sobie kolumny paragraf i 4P w dochodach i wydatkach.
Proszę pamiętać, że w układzie dok. planistycznych są załączniki w podziale na nadkategorie dokumentów, co oznacza, że np. załacznik dochodowy może wystapić 3 razy (nadkategoria uchwały, plany finansowe, zarządzenia) i każdy można skonfigurować niezależnie.
Możesz pisać nowe tematy Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach