Jesteś anonimowym użytkownikiem. Możesz się zarejestrować klikając tutaj
Wizyt w serwisie: 165020597
RIO :: Zobacz temat - PROBLEM Z LOGOWANIEM
Witamy na stronach forum dyskusyjnego prowadzonego przez Regionalne Izby Obrachunkowe. Treści publikowane w tym forum przez pracowników Izb są ich indywidualnymi opiniami i nie mogą być traktowane jako stanowisko Regionalnych Izb Obrachunkowych. Pragnąc przestrzegać obowiązującego prawa oraz zachować merytoryczny charakter dyskusji informujemy, że komentarze pozamerytoryczne, obraźliwe, utrzymane w tonie lekceważącym osoby trzecie lub zawierające jednoznaczne oskarżenia wobec tych osób będą usuwane.Niniejsze forum nie jest biurem ogłoszeń - posty reklamowe będą usuwane.
Wysłany: Pon Maj 22, 2006 2:36 pm Temat postu: PROBLEM Z LOGOWANIEM
Instalacja przebiegla pomyslnie... Jak chce uruchomic Besti@ to chowa mi sie okno logowania z haslem i zostaje tylko zolte pole z LOgiem Bestia... Co to moze byc? Przeinstalowanie nie pomoglo
Wysłany: Pon Maj 22, 2006 2:51 pm Temat postu: Re: PROBLEM Z LOGOWANIEM
Anonymous napisał:
Instalacja przebiegla pomyslnie... Jak chce uruchomic Besti@ to chowa mi sie okno logowania z haslem i zostaje tylko zolte pole z LOgiem Bestia... Co to moze byc? Przeinstalowanie nie pomoglo
A jakie środowisko .NET jest zainstalowane ? miałem podobny problem gdy środowisko .NET było 1.x, po zainstalowaniu 2.x problem ustąpił. Zresztą pierwsze uruchomienie zawsze trochę zabiera czasu bo Bestia próbuje zlokalizować bazę danych, może to trwać nawet do minuty lub trochę dłużej.
tyle to wiem:) ale u mnie to trwa pol dnia i ani nie dygnie... po prostu chowa sie mozliwosc zalogowania:( jakie srodowisko net? nie wiem... w kazdym razie sprzet super szybki i windows xp...
tyle to wiem:) ale u mnie to trwa pol dnia i ani nie dygnie... po prostu chowa sie mozliwosc zalogowania:( jakie srodowisko net? nie wiem... w kazdym razie sprzet super szybki i windows xp...
na płytce z Bestią jest katalog dodatki a w nim m.in. Framework2.0, jeśli instalacja tego środowiska nie pomoże na www.rio.gov.pl są telefony do help desku dla Bestii. _________________ Pozdrawiam
Grzegorz Górnisiewicz
Problem występuje przy zmienionej rozdzielczości DPI. Standardowy rozmiar dla ekranu to 96 DPI.
Aby przywrócić domyślny rozmiar, należy wykonać następujące czynności:
1. Z systemowego menu START należy wybrać kolejno: USTAWIENIA -> PANEL STEROWANIA -> EKRAN.
2. Na ostatniej zakładce USTAWIENIA, należy kliknąć na przycisk ZAAWANSOWANE.
3. W oknie, które zostało wyświetlone, na zakładce OGÓLNE, w górnej części należy zmienić Ustawienie DPI na "Rozmiar normalny (96 dpi)".
4. Należy ponownie uruchomić system Windows.
Wysłany: Sro Paź 03, 2007 8:11 am Temat postu: 120DPI
Czy Sputnik nie można poprawić tego błędu? Wszystkie znane przeze mnie aplikacje działają prawidłowo z 120DPI oprócz Bestii! Praca na 17-calowym panoramicznym ekranie z rozdzielczością 1680x1050 wymaga 120DPI. Nie będziemy przecież pracownikom kupować lupy albo mikroskopu!
Wszedłem do aplikacji na wyczucie. Działa prawidłowo. Problemem jest tylko okno logowania.
Wzburzony admin.
Możesz pisać nowe tematy Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach