Jesteś anonimowym użytkownikiem. Możesz się zarejestrować klikając tutaj
Wizyt w serwisie: 160024501
RIO :: Zobacz temat - Wydatki w niepełnej szczegółowości
Witamy na stronach forum dyskusyjnego prowadzonego przez Regionalne Izby Obrachunkowe. Treści publikowane w tym forum przez pracowników Izb są ich indywidualnymi opiniami i nie mogą być traktowane jako stanowisko Regionalnych Izb Obrachunkowych. Pragnąc przestrzegać obowiązującego prawa oraz zachować merytoryczny charakter dyskusji informujemy, że komentarze pozamerytoryczne, obraźliwe, utrzymane w tonie lekceważącym osoby trzecie lub zawierające jednoznaczne oskarżenia wobec tych osób będą usuwane.Niniejsze forum nie jest biurem ogłoszeń - posty reklamowe będą usuwane.
Wysłany: Pią Wrz 15, 2006 11:39 am Temat postu: Wydatki w niepełnej szczegółowości
Czy ktoś może podpowiedzieć w jaki sposób utworzyć załącznik wydatków budżetowych, aby na wydruku były widoczne wydatki pogrupowane tylko w zakresie grup paragrafów, a nie byłoby widać szczegółów. CZy można wprowadzać plan w pełnej szczegółowości paragrafów i poprzez odpowiednie wybranie opcji wydruku ustawić to w podglądzie wydruku; czy raczej trzeba wprowadzać wydatki w kwotach pogrupowanych i przypisywać je do tych grup. Na szkoleniu z podstaw modułu planistycznego prowadzący nie potrafili udzielić informacji. Czy może wyjściem byłoby rozpocząć pracę od planów finansowych poszczególnych jednostek - je wprowadzić w pełnej szczegółowości, natomiast uchwałę budżetową stworzyć na podstawie planów finansowych jednostek - w niepełnej szcegółowości. Czy program to umożliwi?
Czy są przewidziane dalsze, bardziej zaawansowane szkolenia z modułów planistycznych, raportowania?
Ewa
Zgadza się - wyjściem byłoby rozpocząć pracę od planów finansowych poszczególnych jednostek - je wprowadzić w pełnej szczegółowości, natomiast uchwałę budżetową stworzyć na podstawie planów finansowych jednostek - w niepełnej szczegółowości.
Moim zdaniem zawsze (mimo wszystko - choć wydaje się to absurdalne) warto iść ścieżką "od szczegółu do ogółu".
Z informacji jakie mam - szkolenia które się odbyły (czyteż odbywają? nie wiem) były wstępem do modułu uchwał - i pewnie dlatego nie było tam szczegółowych informacji na wiele tematów (dostałem nawet materiały szkoleniowe - i faktycznie są pod podstawy podstaw).
Mam nadzieję, że w tym tygodniu znajdę więcej czasu i postaram się dokładniej napisać co i jak - jeżeli chodzi o sposoby "technicznej konstukcji" załączników wydatków budżetowych "bez szczegółów".
Możesz pisać nowe tematy Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach