Jesteś anonimowym użytkownikiem. Możesz się zarejestrować klikając tutaj
Wizyt w serwisie: 160932807
RIO :: Zobacz temat - opisywanie dokumentów- faktur
Witamy na stronach forum dyskusyjnego prowadzonego przez Regionalne Izby Obrachunkowe. Treści publikowane w tym forum przez pracowników Izb są ich indywidualnymi opiniami i nie mogą być traktowane jako stanowisko Regionalnych Izb Obrachunkowych. Pragnąc przestrzegać obowiązującego prawa oraz zachować merytoryczny charakter dyskusji informujemy, że komentarze pozamerytoryczne, obraźliwe, utrzymane w tonie lekceważącym osoby trzecie lub zawierające jednoznaczne oskarżenia wobec tych osób będą usuwane.Niniejsze forum nie jest biurem ogłoszeń - posty reklamowe będą usuwane.
Wysłany: Wto Maj 05, 2009 11:39 am Temat postu: opisywanie dokumentów- faktur
co myślicie o opisywaniu faktur pod względem stosowania prawa zam. publicznych.
Czy jednostki jb muszą dalej opisywać dokumenty na odwrocie- np. pieczątka.. "Prawa zam. publicznych nie stosuje się", "Zgodnie z art. ... ustawy Prawo zam. publicznych".
Proszę o dyskusję.
Spotykam sytuacje, gdzie jednostka wydatkuje środki bez opisywania na odwrocie faktur.
Możesz pisać nowe tematy Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach