Jesteś anonimowym użytkownikiem. Możesz się zarejestrować klikając tutaj
Wizyt w serwisie: 160457120
RIO :: Zobacz temat - Wprowadzanie zadań do projektu budżetu
Witamy na stronach forum dyskusyjnego prowadzonego przez Regionalne Izby Obrachunkowe. Treści publikowane w tym forum przez pracowników Izb są ich indywidualnymi opiniami i nie mogą być traktowane jako stanowisko Regionalnych Izb Obrachunkowych. Pragnąc przestrzegać obowiązującego prawa oraz zachować merytoryczny charakter dyskusji informujemy, że komentarze pozamerytoryczne, obraźliwe, utrzymane w tonie lekceważącym osoby trzecie lub zawierające jednoznaczne oskarżenia wobec tych osób będą usuwane.Niniejsze forum nie jest biurem ogłoszeń - posty reklamowe będą usuwane.
Wysłany: Wto Paź 31, 2006 2:42 pm Temat postu: Wprowadzanie zadań do projektu budżetu
Czy ktoś może mi podpowiedzieć, czy jest możliwe wprowadzenie zadań na poziomie planów finansowych jednostek organizacyjnych, czy też zadania należy przypisywać do uchwał - projektu budżetu. Zamierzam tworzyć projekt budżetu na podstawie planów finansowych. W tych planach każdej jednostce organizacyjnej uszczególawiam dodatkowo wydatki wg zadań. W Budżecie Pro taka opcja była możliwa.
Pozdrowienia dla wszystkich
Ewa
Taka możliwość istnieje o ile w planie finansowym jednostki budżetowej istnieje możliwość wprowadzania 'zadań' - patrz konfiguracja dokumentów planistycznych.
Możesz pisać nowe tematy Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach