Jesteś anonimowym użytkownikiem. Możesz się zarejestrować klikając tutaj
Wizyt w serwisie: 160362085
RIO :: Zobacz temat - Wprowadzanie załaczników
Witamy na stronach forum dyskusyjnego prowadzonego przez Regionalne Izby Obrachunkowe. Treści publikowane w tym forum przez pracowników Izb są ich indywidualnymi opiniami i nie mogą być traktowane jako stanowisko Regionalnych Izb Obrachunkowych. Pragnąc przestrzegać obowiązującego prawa oraz zachować merytoryczny charakter dyskusji informujemy, że komentarze pozamerytoryczne, obraźliwe, utrzymane w tonie lekceważącym osoby trzecie lub zawierające jednoznaczne oskarżenia wobec tych osób będą usuwane.Niniejsze forum nie jest biurem ogłoszeń - posty reklamowe będą usuwane.
W jaki sposób wprowadzić załaczniki o dochodach?Mianowicie jeśli chcę np.wprowadzić paragraf - "Wpływy z róznych dochodów". Gdzie to wpisuję?Czy w okreslaniu zdań dochodów, ale w któeym miejscu?
Pozdrawiam
Wpływy z różnych dochodów to par. '097'
Wystarczy więc wpisać 097 w kol. "paragraf" i wszystko będzie OK.
Nie ma tu potrzeby dodawania żadnych dodatkowych informacji o zadaniach...
Chyba że chcemy np. zarejestrować dane o wpływach w par. 097 w różnych jednostkach budżetowych - wówczas do planu dochodów wprowadzamy osobne wiersze z par. 097 i uzupełniamy informacją o jednostce która ów dochód ma zrealizować.
Z kolei gdy chcemy uszczegółowić owe różne dochody na bardziej precyzyjne tytuły wpływu - wówczas możemy zdefiniować 'zadania dochodowe'.
Możesz pisać nowe tematy Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach