Jesteś anonimowym użytkownikiem. Możesz się zarejestrować klikając tutaj
Wizyt w serwisie: 160984847
RIO :: Zobacz temat - współfinansowanie inwestycji
Witamy na stronach forum dyskusyjnego prowadzonego przez Regionalne Izby Obrachunkowe. Treści publikowane w tym forum przez pracowników Izb są ich indywidualnymi opiniami i nie mogą być traktowane jako stanowisko Regionalnych Izb Obrachunkowych. Pragnąc przestrzegać obowiązującego prawa oraz zachować merytoryczny charakter dyskusji informujemy, że komentarze pozamerytoryczne, obraźliwe, utrzymane w tonie lekceważącym osoby trzecie lub zawierające jednoznaczne oskarżenia wobec tych osób będą usuwane.Niniejsze forum nie jest biurem ogłoszeń - posty reklamowe będą usuwane.
Wysłany: Pon Paź 11, 2004 10:07 am Temat postu: współfinansowanie inwestycji
Trzy gminy, postanowiły wspólnie wybudować składowisko odpadów i na ten cel jedna z nich zaciągnęła kredyt w NFOŚiGW. Pozostałe gminy, na podstawie zawartego porozumienia, uczestniczą w spłacie kredytu, przekazując na rachunek bankowy Gminy realizującej bezpośrednio zadanie, przez okres kilku lat, kwoty wynikające z zawartego porozumienia.
Jak owe gminy (te współfinansujące zadanie) winny sklasyfikować ten wydatek po zakończeniu realizacji przedsięwzięcia. Czy jest to dla nich wydatek bieżący sklasyfikowany w par. 2310, czy też winny sklasyfikować ten wydatek w par. 6610.
Zgodnie za znaną mi interpretacją wydatki na obsługę kredytu po zakończeniu realizacji zadania inwestycyjnego są wydatkami bieżącymi, wydaje się zatem, że spłata kredytu jest również wydatkiem bieżącym, jednak jest to przypadek wyjątkowy, bowiem dwie gminy przekazują środki na spłatę kredytu zaciągniętego przez trzecią Gminę na realizację tego przedsięwziecia. Mam zatem watpliwości co do mojego stanowiska. Będę wdzięczny za pomoc.D.K.
Możesz pisać nowe tematy Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach